fredag den 23. december 2016

Skappel genser, Eskimo og koftestrik

Der bliver strikket igennem i mine julefridage. Det er længe siden, at jeg har nået så meget.
I dag blev denne Skappel genser, Eskimo, strikket færdig og monteret. Jeg er allerede helt vild med den. Det er min datter også. Så jeg må nok dele den med hende.




Den er strikket i garn, købt i Garnudsalg, en meleret turkis. Rigtig flot. Garnet var en tilbudsvare, Funky Chunky, en blanding mellem Babyalpaka, lammeuld og kunst fibre. Virkelig meget lækker blød.

Jeg er i disse fridage, startet på koftestrik. Det er modellen Lev landlig koften, fra Kofteboken 2. Farverne er i lyng lign farver. Det kommer til at se fint ud, synes jeg.


Så var der lige de adventsgaver, som jeg har lavet siden sommerferien og frem til de skulle afleveres til min mor og søster.

 

Begge adventsgaver rummer: vanter, filtet kræmmerhus, vaskeklud med vaskebare små renseklude og et strikket håndklæde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar