lørdag den 21. januar 2017

Sjal

Dette sjal, Ribe, er fra Susie Haumanns bog Urban. Den er strikket i en lys grå superfine merino købt i Garnudsalg. Ribkanten er kombineret med kidsilk i en mørk grå. Det er blevet et dejlig blødt sjal.
Det skal jeg nok få brugt meget.





I disse kolde vinterdage, har jeg trukket de tykke pinde frem, og er netop startet på at strikke en tyk sweater til de kolde dage. Den kan sikkert også bruges når det bliver forår, og tid til havearbejde. Denne sweater er lidt inspireret af Skappel genseren. Det er et bånd lign garn. Jeg har ikke rigtig vidst, hvad jeg skulle strikke af dette garn. Men så fik jeg den ide, at kombinere båndgarnet med
en brusched alpakasilk, som passer lige i farven. Det går hurtigt på p. 9.



Jeg modtog denne Wiolastrikk bog i går med posten. Jeg havde fået nogle penge i fødselsdagsgave, og de skulle bruges på denne strikkebog. Der er mange flotte modeller, der frister. En flot bog!





1 kommentar:

  1. Spil game of thrones uden registrering og uden registrering. Spillet anbefales kun til danske deltagere.

    SvarSlet