søndag den 19. marts 2017

Skappel lign sweater og Lev landlig kofte

Jeg begår mig efterhånden mest på instagram. Har længe ikke fået opdateret denne blog. Siden sidst har jeg fået færdiggjort 3 projekter.

Først den skappel lign genser, som er strikket af noget kapel spundet garn, jeg har købt hos Garn-udsalg, for snart længe siden. Jeg valgte at kombinere denne med en Brushed alpaka garn, fra Drops. Det fungerer godt, og jeg har fået en dejlig varm og blød sweater.



Igår blev jeg færdig med Lev landlig koften, fra Koftenboken 2. Den er blevet rigtig fin, og jeg er ret glad for resulatet.
Måtte lige tage et billede af kantbåndet der skjuler opklipningskanten. :-)

 
 
 
 
 
Jeg har også fået strikket et helt simpelt sjal til min datter. Mønsteret er grundopskriten på Haslev sjalet, som er designet af Charlotte Kaae.
 
 

1 kommentar: